Pomoc i często zadawane pytania

1. Ogólne

Jak wyszukać części według marki i modelu samochodu?

Wyznaczenie auta, według którego będą wyświetlane towary odbywa się w kategorii Części Samochodowe. Po wprowadzeniu marki, modelu i typu swojego pojazdu wystarczy kliknąć przycisk Szukaj.

Jak wykazać towary danego producenta?

Aby przedstawić asortyment określonego producenta należy przejść w interesującą nas kategorię i dokonać wyboru w oknie Producenci.

2. Rejestracja | Konto

Jak przejść do formularza rejestracji?

Utworzenie nowego konta znajduje się w prawym, górnym rogu ekranu po kliknięciu na Twoje konto, a następnie Zarejestruj się.

Co mam zrobić jak zapomniałem swojego hasła do konta?

W panelu Twoje konto znajduje się przycisk Przypomnij mi hasło. Po podaniu adresu e-mail wyśle formularz dotyczący resetowania hasła.

Jak mogę zmieć dane swojego konta?

Po zalogowaniu, w panelu Twoje konto w zakładce Edycja danych osobowych jest możliwość poprawienia danych na swoim koncie potwierdzając je hasłem.

Jak ustalić dokument sprzedaży?

Dokument sprzedaży wybierany jest zawsze przed potwierdzeniem zamówienia.

Gdzie jest miejsce do wprowadzenia danych do faktury?

Wpisanie danych do faktury odbywa się po wybraniu faktury jako dokumentu sprzedaży podczas składania zamówienia. Wprowadzone dane zostaną zapamiętane do następnych zamówień.

Mogę połączyć swoje konto z tym z innej witryny?

Tak. Istnieje możliwość połączenia swojego konta z tym na portalu Facebook, badź Google. Można również dokonać rejestracji dzięki posiadaniu konta na witrynach Facebook/Google/Pinterest.

3. Zamówienia

Jaka jest maksymalna wielkość zamówienia?

Zamówienie może być dobrowolnie duże, lecz koszt transportu będzie się odpowiednio zmieniał z powodu gabarytów przesyłki.

Czy posiadam wgląd do swoich zamówień?

Tak. Historia zamówień znajduje się w panelu Twoje konto w zakładce Zamówienia.

Czy muszę podpisać fakturę VAT?

Nie. Podpisanie faktury nie jest wymagane.

Czy zamówienia złożone jednego dnia wysłane będą razem paczką?

Nie. Każdorazowe potwierdzenie składanego zamówienia równoznaczne jest z zamknięciem paczki i przekazaniem jej do wysłania.

4. Transport

Jakie jest czas dostawy paczki?

Moment doręczenia określany jest na podstawie złożenia zamówienia:

a. Do 16:00 - Towar zostanie doręczony w następny dzień roboczy,

b. Po 16:00 - Paczka będzie dostarczona za dwa dni robocze.

Przy założeniu, że zamówienie potwierdzone będzie w dzień roboczy. W przeciwnym wypadku realizacja traktowana jest jak zamówienie złożone do godziny 16:00 w najbliższy dzień roboczy.

Gdzie znajdę numer swojej przesyłki?

Numer przesyłki zostaje wysyłany pocztą elektroniczną z bezpośrednim odnośnikiem do śledzenia paczki.

Czy kurier dostarczy zamówienie w sobote?

Doręczenie przesyłki odbywa się tylko w dni robocze.

Co, gdy nie odbiorę paczki w dany dzień?

Zostanie nadane awizo i próba dostarczenia odbędzie się po jednym dniu przerwy. Gdy nadal paczka nie zostanie odebrana, będzie ona przez tydzień znajdowała się w terminalu kurierskim.

Co to jest e-awizo?

Jest to usługa powiadamiania odbiorcy o nieudanej próbie doręczenia spowodowanej jego nieobecnością. W przypadku wybrania tej opcji zostanie wysłana wiadomość SMS na podany numer telefonu z informacją o awizo.

5. Reklamacje

Kto ponosi koszt transportu reklamowanego produktu?

Wszelkie płatności związane z takową wysyłką ponosi klient.

Gdzie znajdują się druki reklamacyjne?

Wzory druków reklamacyjnych znajdują się w stopce strony Gwarancja | Reklamacje | Zwroty w zakładce Druki Reklamacji | Formularz Zwrotu

Jakie jest czas oczekiwania na wymianę towaru?

Towar w przypadku, gdy będzie dostępny na naszym magazynie oraz zostaną złożone odpowiednie dokumenty wymieniony będzie bezzwocznie na nowy.