Olej do automatycznej skrzyni biegów MOBIL 142836
142836 MOB
SZT.
- Przeznaczenie Przekładniowy
- Rodzaj ATF
- Pojemność 1L
- Pojemność [litr] 1
- Rodzaj połączenia Butelka
- Dopuszczenie przez producenta Approval 236.7
- Dopuszczenie przez producenta TE-ML 04D
- Dopuszczenie przez producenta TE-ML 11A
- Dopuszczenie przez producenta TE-ML 14A
- Dopuszczenie przez producenta H55.6335.xx
- Dopuszczenie przez producenta 339 Typ L2
- Dopuszczenie przez producenta 339 Typ V1
- Dopuszczenie przez producenta 339 Typ Z1
- Długość opakowania [cm] 39
- Szerokość opakowania [cm] 23
- Wysokość opakowania [cm] 23,5
- Zalecenie producenta oleju C 4
- Zalecenie producenta oleju Renk Doromat
- Zalecenie producenta oleju TE-ML 09
- Zalecenie producenta oleju 97340
- Zalecenie producenta oleju ESR-M2C163-A
- Zalecenie producenta oleju Type A suffix A
- Zalecenie producenta oleju DEXRON II
- Zalecenie producenta oleju Dexron II D
- Zalecenie producenta oleju TO-2
- Numer taryfy celnej 27101983
OLEJ MOBIL ATF 220 1L AUTOMAT I WSPOMAGANIE MAN 339
Syntetyczne oleje silnikowe Mobil pozwalają na uzyskanie parametrów znacznie przewyższających wyniki konwencjonalnych olejów silnikowych. Dzięki nim można zachować optymalną wydajność i parametry silnika przez lata. To nie wszystko. Syntetyczne oleje silnikowe Mobil wytwarzane są w zaawansowanych procesach rafinacji, wyróżniają się wyższą jakością i wyższą klasą czystości niż konwencjonalne oleje mineralne. Z tych właśnie powodów oleje silnikowe Mobil są bardzo popularne i chętnie wybierane przez kierowców na całym świecie. Oleje silnikowe Mobil, niezależnie od wybranego produktu, niosą również tę korzyść, że spełniają, a nawet przewyższają wymogi producentów aut. Można je z pełną odpowiedzialnością polecać dla całego przemysłu samochodowego. Także dlatego, że w trakcie jazdy na bieżąco dostosowują się do warunków, z którymi styka się użytkownik. Mobil to również oleje przekładniowe, opracowane w oparciu o syntetyczne oleje bazowe, zostały wzbogacone w najnowszą technologię dodatków uszlachetniających, dzięki temu mogą być stosowane w obciążonych manualnych skrzyniach biegów, w trudnych warunkach i w szerokim zakresie temperatur. Dzisiaj oleje przekładniowe mają chronić przed zużyciem poszczególnych elementów, przed korozją i rdzą, gwarantować stabilność termiczną oraz kompatybilność z materiałami uszczelnień. Tylko jeśli spełniają te wszystkie cechy, mogą być bez żadnych wątpliwości rekomendowane przez producentów motoryzacyjnych.