Olej przekładniowy do skrzyni biegów CASTROL 15D951
15F1B6 CAS
SZT.
- Przeznaczenie Przekładniowy
- Lepkość 80W90
- Rodzaj Mineralny
- Pojemność 1L
- Pojemność [litr] 1
- Rodzaj połączenia Butelka
- Klasa lepkości SAE 80W-90
- Specyfikacja API Other GL-5
- Olej Olej mineralny
- Dopuszczenie przez producenta MAN 342 Typ M2
- Dopuszczenie przez producenta ZF TE-ML 05A
- Dopuszczenie przez producenta ZF TE-ML 12E
- Dopuszczenie przez producenta ZF TE-ML 16B
- Dopuszczenie przez producenta ZF TE-ML 17B
- Dopuszczenie przez producenta ZF TE-ML 19B
- Dopuszczenie przez producenta ZF TE-ML 21A
OLEJ CASTROL PRZEKŁADNIOWY TRANSMAX AXLE EPX 80W90 1L /154CAB,15D951/
Oleje silnikowe i przekładniowe Castrol to szeroka propozycja, wśród której można znaleźć produkty dostosowane do różnych zastosowań. Podstawowe oleje silnikowe to Castrol Edge, Castron Magnatec, Castrol GTX. Natomiast w kategorii oleje przekładniowe Castrol dostępne są: smary do automatycznej skrzyni biegów, czyli oleje syntetyczne, które wyróżniają się wysoką odpornością na niskie temperatury. Kolejno producent proponuje smary do manualnych skrzyń biegów, które dobrze sprawdzają się w temperaturach minusowych oraz w plusowych, sięgających do 150 stopni. Na końcu wymienia się smary do mechanizmów różnicowych, czyli redukujące moment obrotowy o nawet 80%. Oleje przekładniowe to obowiązkowy element mający wpływ na jakość pracy skrzyni biegów. By wyeliminować obawy o jakość pracy przekładni, warto zadbać o dobry olej. Wysokiej jakości smar przekładniowy obniża zużycie paliwa oraz rachunki za ewentualne naprawy. Wybierając z kolei oleje silnikowe, należy odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Mianowicie, czy potrzebujemy oleju do samochodu jeżdżącego na benzynę, diesel czy poszukujemy oleju uniwersalnego. Kolejnym krokiem jest wybór rodzaju oleju: olej mineralny, półsyntetyczny, syntetyczny. Na końcu wybieramy lepkość oraz pojemność (1l, 4l, 5l, 20l). Oleje Castrol polecane są przez wielu producentów aut. Cieszą się bardzo dobrą opinią, najczęściej zwraca się uwagę na ich wysoką jakość, redukcję tarcia, zmniejszone zużycie poszczególnych elementów silnika i wydłużanie żywotności podzespołów, jak również przyspieszenie startu przy niskich temperaturach.