Olej przekładniowy MOBIL 142123
142803 MOB
SZT.
- Przeznaczenie Przekładniowy
- Lepkość 75W90
- Rodzaj Syntetyczny
- Pojemność 1L
- Pojemność [litr] 1
- Rodzaj połączenia Butelka
- Dopuszczenie przez producenta NaN
- Dopuszczenie przez producenta 341 Typ GA1
- Dopuszczenie przez producenta 341 Typ Z2
- Dopuszczenie przez producenta 342 Typ S1
- Dopuszczenie przez producenta GO-J
- Dopuszczenie przez producenta AVTODISEL YaMZ Gearb
- Dopuszczenie przez producenta KOMATSU
- Długość opakowania [cm] 39
- Szerokość opakowania [cm] 23
- Wysokość opakowania [cm] 23,5
- Zalecenie producenta oleju API GL-4
- Zalecenie producenta oleju API GL-5
- Zalecenie producenta oleju API MT-1
- Zalecenie producenta oleju NaN
- Zalecenie producenta oleju 341 Typ E3
- Specyfikacja wg API GL-5
- Specyfikacja wg API MT-1
- Klasa lepkości wg SAE 75W-90
- Numer taryfy celnej 34031980
OLEJ MOBIL 1 LUBE SHC 75W90 1L PRZEKŁADNIOWY SYNTETYCZNY
Syntetyczne oleje silnikowe Mobil pozwalają na uzyskanie parametrów znacznie przewyższających wyniki konwencjonalnych olejów silnikowych. Dzięki nim można zachować optymalną wydajność i parametry silnika przez lata. To nie wszystko. Syntetyczne oleje silnikowe Mobil wytwarzane są w zaawansowanych procesach rafinacji, wyróżniają się wyższą jakością i wyższą klasą czystości niż konwencjonalne oleje mineralne. Z tych właśnie powodów oleje silnikowe Mobil są bardzo popularne i chętnie wybierane przez kierowców na całym świecie. Oleje silnikowe Mobil, niezależnie od wybranego produktu, niosą również tę korzyść, że spełniają, a nawet przewyższają wymogi producentów aut. Można je z pełną odpowiedzialnością polecać dla całego przemysłu samochodowego. Także dlatego, że w trakcie jazdy na bieżąco dostosowują się do warunków, z którymi styka się użytkownik. Mobil to również oleje przekładniowe, opracowane w oparciu o syntetyczne oleje bazowe, zostały wzbogacone w najnowszą technologię dodatków uszlachetniających, dzięki temu mogą być stosowane w obciążonych manualnych skrzyniach biegów, w trudnych warunkach i w szerokim zakresie temperatur. Dzisiaj oleje przekładniowe mają chronić przed zużyciem poszczególnych elementów, przed korozją i rdzą, gwarantować stabilność termiczną oraz kompatybilność z materiałami uszczelnień. Tylko jeśli spełniają te wszystkie cechy, mogą być bez żadnych wątpliwości rekomendowane przez producentów motoryzacyjnych.